10a edició del MITMO

Ja tenim aquí una nova edició de la Mostra de Titelles de Mollet, aquest any celebrem la 10a edició. Ara fa 10 anys que vàrem començar amb una petita Mostra de Titelles que, any rere any, ha anat creixent fins a convertir-se en tot un referent de la província i de tot Catalunya.
Aquests 3 dies els carrers de Mollet s'omplen de molletans i molletanes i de persones vingudes d'arreu per gaudir dels espectacles de petit i gran format, dels tallers i, sobretot, els carrers s?omplen d'alegria i dels somriures de petits i grans. Els titellaires i els titelles envairan la nostra ciutat, fent-nos partícips de tot el seu art. Ens portaran, amb els seus espectacles, al món dels contes i la fantasia. Ens transmetran amb les seves històries valors, ens ensenyaran a riure, a emocionar-nos, a somiar i a creure, encara que sigui per unes hores, en els contes de fades.
Aquest programa que teniu a les mans, ple d'activitats, espectacles, sorpreses... no seria possible, primer de tot, sense Galiot Teatre, el Jordi i la Meritxell, que un dia van somiar la Mostra de Titelles i conjuntament amb l'Ajuntament la tirem endavant cada any. Tampoc seria possible sense la implicació dels restauradors i el comerç de la ciutat i, sobretot, sense el públic que cada any ens dóna suport i omple tots els espectacles. A tots, gràcies per fer de la Mostra de Titelles de Mollet un dels grans esdeveniments per la ciutat.

També vull fer un agraïment molt especial a tots els i les titellaires, els que han vingut de fora de les nostres fronteres i els que han vingut d'aquí al costat, que, al llarg d'aquests 10 anys, amb els seus espectacles, amb el seu art i el seu treball han fet que els dies de la Mostra, Mollet s'hagi convertit en la capital dels titelles.
Veureu que la Mostra de Titelles d'enguany no us deixarà indiferents. Compta amb l'esperat Mollet Mulla?t i els espectacles per a públics de totes les edats, espectacles al gran parc de les Pruneres, als carrers de la ciutat i a espais tancats, espectacles itinerants...

Us convidem a gaudir plenament de la Mostra, que és ja un element emblemàtic de la primavera i el bon temps a Mollet: difonent-la, participant-hi i acollint tots els visitants que tindrem aquest llarg cap de setmana d'abril. Una mostra més, la Mostra, d'orgull de ciutat.