4 flors de qualitat

Divendres a la Gala de Viles Florides que es va celebrar a Mollet i on estaven presents 113 municipis de Catalunya, la nostra ciutat va ser distingida amb 4 flors d'honor, la màxima distinció donada fins ara.

Aquest reconeixement posa en valor la riquesa natural i paisatgística dels pobles i viles de Catalunya. Així que és un honor que els membres del jurat hagin valorat, per segon any consecutiu, la gran qualitat de les zones verdes, parcs i places que tenim a Mollet.

És un premi a la ciutat i a la tasca ben feta. Mollet és casa de tots i totes i els nostres jardins són i estan pensats per ser gaudits com els patis de casa nostra.
Avui m'he fet una fotografia amb els "culpables" de què Mollet hagi obtingut aquest guardó, la brigada de jardineria i d'obres que tenen cura diàriament dels nostres parcs i jardins.

Gràcies per la vostra feina i gràcies a la ciutat per gaudir-los amb respecte!!