L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs El que heu aconseguit amb el vostre esforç (22.06.2017)

El que heu aconseguit amb el vostre esforç

Tot just acaba de començar l'estiu i ja estem parlant de com ha canviat el temps. Com cada cop, hi ha més estiu i més hivern amb temperatures més extremes i també, com cada cop la primavera i la tardor van desapareixent.

Tots i totes ens hem d'implicar per treballar pel Planeta; per frenar el canvi climàtic cal que tots i totes, cadascú individualment, governs, indústria... ens impliquem i anem posant el nostre granet de sorra. Cada partícula de CO2 que ens estalviem és important per la salut del Planeta i per tant, per la nostra.

I per això, un any més, estic molt content, donat que veig que més alumnes de més escoles s'impliquen en la defensa dels valors mediambientals. Més nens i nenes ens donen, des de la naturalitat més absoluta, lliçons sobre com estalviar, que cal apagar les llums quan no són necessàries o que cal tancar l'aixeta per no malgastar laigua.

Hem tornat a rebre els nens i nenes dels equips energètics de les escoles, enguany de l'escola del Bosc, Montseny, Cal Músic i Col·legis Nous. I els hem lliurat, dins el projecte 50/50, un xec pel valor del 50% de l'import de l'estalvi energètic que, amb el seu esforç i dedicació, ha fet la seva escola.

A Mollet, que ha estat Capital Europea del Medi Ambient, el que més ens importa és que aquest projecte és una inversió de futur. Aquests nens i nenes han après moltes coses i, a la vegada, ho han après els seus pares i mares, i el seu entorn més proper i així, tots junts, ens conscienciem i ens impliquem en l'estalvi energètic, en la millora de la qualitat de l'aire que respirem, en no malbaratar recursos ........ en definitiva aquest projecte és inversió en qualitat de vida.

Molt bona feina a tots i totes, i com us vaig dir durant la recepció, no oblideu mai el que heu après, i el que heu aconseguit amb el vostre esforç!