L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs FILSA és una empresa de Mollet per partida doble (05.04.2017)

FILSA és una empresa de Mollet per partida doble

Ahir vaig poder assistir a la inauguració de les noves dependències de FILSA, una empresa que des de 1957 fabrica controladors de nivell per a sòlids i líquids.

Per a mi un orgull assistir, donat que en moments econòmics tan difícils com els que estem passant, l'empresa molletana ha fet una aposta valenta i ha decidit invertir 1 milió d'euros a la planta de Mollet per modernitzar l'empresa. Una aposta que garanteix els llocs de treball que hi ha i que, fins i tot, permetrà ampliar-la i que consolida una empresa que enguany commemora els seus 60 anys de vida a Mollet.

A més, voldria afegir que la empresa té una casuística que diria que la fa molt especial per a Mollet, i que voldria compartir amb tots i totes vosaltres, i és que és filial, des de 1998, de la empresa alemanya que porta per nom: Mollet Füllstandtechnik. Podríem dir, doncs, que FILSA és una empresa de Mollet per partida doble.

Com a totes les empreses i comerços de la ciutat, els desitjo molta sort i els agraeixo la seva confiança per fer de Mollet la seva ciutat.