L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Gran feina la de la Fundació Josep Carreras (14.02.2017)

Gran feina la de la Fundació Josep Carreras

Ara fa uns mesos, a l'octubre, tenia lloc a Mollet el Sona Mollet, 1r Festival Internacional de Música Memorial Anna Villaescusa Rebull. Aquest Festival va néixer amb vocació de continuïtat i per retre homenatge a la jove pianista molletana Anna Villaescusa Rebull, qui malauradament ens va deixar l'any passat al no poder superar la leucèmia que patia.

Els molletans i les molletanes vam poder gaudir d'una àmplia oferta musical de jazz i de música clàssica que va anar a càrrec d'un nombrós grup de joves talents d'arreu d'Europa i del món, molts d'ells amics, coneguts, companys i professors de l'Anna.

Mollet ens vam bolcar i vam omplir Can Gomà i el Mercat Vell per gaudir de la música i per recordar a l'Anna, es van recollir amb les entrades prop de 3.000 euros.

Sé que la Fundació Josep Carreras realitza diàriament una magnífica tasca, d'ajut i suport a familiars i a persones malaltes, també donen un gran suport a la investigació contra la Leucèmia, per això m'ha emocionat enormement poder portar, acompanyat de la Mercè Pérez, regidora de cultura, i els pares de l'Anna Villaescusa, dels diners recollits durant el Festival, al President de la Fundació, el gran tenor Josep Carreras.

Espero que aquests diners puguin servir per saber més sobre la leucèmia i poder trobar una cura. Vull agrair-los i felicitar-los per l'esplèndida feina que fan a la Fundació Josep Carreras diàriament i, enviar molts ànims als malalts de leucèmia i d'altres malalties vinculades amb la sang i als seus familiars.