L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Ja queda menys per agafar el tren en ascensor (10/11/2016)

Ja queda menys per agafar el tren en ascensor

A l'abril teníem la boníssima notícia que RENFE faria una rehabilitació integral de les dues estacions de Mollet del Vallès; des de llavors no s'ha parat de treballar i ara es dona un pas més, ja que ha sortit a licitació el projecte que haurà de fer realitat la possibilitat de tenir el reivindicat i necessari ascensor a l'Estació de Mollet Sant Fost.

Estic especialment content per veure com de mica en mica la modernització de les nostres estacions de tren es va fent realitat. Hi ha calgut molt diàleg, reivindicació, constància. Darrere d'aquesta notícia hi ha moltíssima feina, però finalment ho estem aconseguint i no puc amagar la meva satisfacció perquè és una demanda històrica de la ciutat.