L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs La credibilitat és més que una paraula (8/05/14)

La credibilitat és més que una paraula

La credibilitat és més que una paraula. És una cosa que es guanya quan les paraules no són buides, quan al darrera d'elles hi ha idees, principis, valors i fets. I és precisament de com es converteixen les paraules en realitat, de com fem d'allò que diem un compromís i no un simple brindis al sol, del que va l'exemplar de Quatre Cantons que teniu a les vostres mans.

Mollet ha fet un gran esforç en els darrers anys per esdevenir una ciutat cohesionada, amb una economia dinàmica i capaç d'oferir oportunitats a tothom. Un ciutat compromesa amb la gent més afectada per la crisi, que ho està passant malament. I aquesta voluntat s'ha de reflectir en tots els aspectes de l'actuació de l'Ajuntament, des dels detalls més petits, com pot ser  haver demanat a la Junta Electoral que es prioritzi la presència a les meses de les eleccions europees, que se celebraran aquest mes de maig, de persones sense feina, a les que la seva participació els reportaria un ingrés, ni que sigui mínim, que necessiten més que ningú; fins la consolidació de la nostra ciutat com un eix firal, a través d'actes com la celebració de Mollet és Fira.

Permeteu-me que em detingui aquí per centrar l'atenció en allò que farà realitat que el proper juny Mollet esdevingui el centre d'atracció principal del Vallès Oriental. En aquest mes confluiran a la nostra ciutat tres fires sectorials que ompliran els nostres carrers d'oportunitats i d'activitat econòmica. I tot això serà possible gràcies a la implicació, l'esforç i l'aposta de tot el teixit comercial de la ciutat.

Fem la fira Mollet és Gourmet perquè creiem en la necessitat de mostrar la nostra diversitat gastronòmica, i també cultural. Fem la fira Mollet és Motor, perquè creiem en el nostre teixit industrial i volem generar oportunitats pel seu desenvolupament. Fem la fira Mollet és Comerç i Qualitat de Vida perquè estem compromesos amb el comerç de proximitat i en la seva capacitat per crear una comunitat cohesionada.

I això no són només paraules. El que veritablement ha possibilitat aquest mes de juny tant especial que ens espera, és la credibilitat que donen els fets d'un govern en el que han cregut les entitats i les associacions molletanes per tirar endavant un projecte que ens impulsa a tots plegats cap al futur.

Josep Monràs
alcalde