L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs La il·lusió de ser una mica protagonista d'un moment històric i irrepetible (31.05.2017)

La il·lusió de ser una mica protagonista d'un moment històric i irrepetible

Estem immersos en la celebració del 25è aniversari dels Jocs Olímpics on Mollet va ser subseu de Tir. Els actes commemoratius van començar ahir amb la inauguració d'una fantàstica exposició que podreu visitar fins al 23 de juliol al Museu Abelló que porta per nom, Abelló Olímpic.  A l'exposició hi trobareu 36 quadres que el nostre estimat Joan Abelló va pintar de les diferents subseus olímpiques i de la Barcelona Olímpica, just abans de començar les obres que transformarien la ciutat. Malauradament, el ràpid inici de les competicions a Mollet que va començar a l'endemà de la inauguració dels Jocs Olímpics, va fer que no li donés temps a pintar justament el quadre de la subseu de Mollet.

Com tothom sap vaig viure molt intensament els Jocs Olímpics a la ciutat i a Catalunya, com a coordinador de l'Oficina de voluntaris olímpics i responsable de la subseu Olímpica de Mollet. Vaig viure els jocs amb una gran il·lusió i com un gran repte, perquè en aquells moments tot el món mirava Mollet i tot havia de sortir perfecte.  Un dels records més emocionants que recordo va ser quan vaig ser un dels portadors de la torxa olímpica i vaig poder donar-li el relleu a l'amic i molletà il·lustre Jordi Solé Tura.

Mollet va viure amb molta il·lusió i en primera persona les olimpíades, i aquesta exposició us agradarà perquè ens fa recordar aquella il·lusió i aquells moments que vam viure tots els molletans i les molletanes tan intensament. A l'exposició també trobareu una presentació fotogràfica de la subseu olímpica de Mollet amb fotos dels voluntaris olímpics i podreu tornar a veure al Cobi i la Petra, les simpàtiques mascotes dels Jocs Olímpics i dels Jocs Paralímpics, i una de les torxes.

Us animo a visitar-la i també a participar el proper 16 de juny on reviurem, amb els nens i nenes del Consell d'Infants de Mollet, el recorregut que va fer fa 25 anys la torxa olímpica i a la festa posterior al parc de Can Mulà on celebrarem amb música i bon ambient el 25è aniversari de l'arribada de la Torxa Olímpica a Mollet.

Els jocs olímpics em van permetre compartir amb els  423 voluntaris i voluntàries, dels que guardo un gran record i als que agraeixo novament la seva gran tasca, la il·lusió de ser una mica protagonista d'un moment històric i irrepetible.