La unió fa la força

Estic molt content que els 7 alcaldes del Baix Vallès, hàgim signat el primer acord del Baix Vallès, un acord en el que els alcaldes i alcaldesses del Baix Vallès hem deixat plasmat en un document el que ens uneix que és oferir millors serveis als nostres ciutadans i ciutadanes defugint de protagonismes polítics.

L'actual context fa que sigui necessari abordar de manera conjunta temes que superen els límits territorials dels municipis, perquè com a veïns, tots tenim problemes conjunts i hem de buscar solucions conjuntes. Els ciutadans i ciutadanes ens demanen col·laboració, acords i sobretot fets i solucions.

Aquest és un acord que permetrà treballar conjuntament per millorar els serveis públics dels nostres municipis, per demanar les infraestructures que necessitem, per generar ocupació, per sensibilitzar en la tinença d'animals de companyia... perquè la unió fa la força i junts tenim la veu de 110.000 persones.