L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs L'esperança és el somni de la persona desperta

L’esperança és el somni de la persona desperta; és el camí que compartim plegats

Nadal, novament. Il•lusió, novament. Malgrat els problemes, el temps que vivim, les dificultats, la il•lusió ha de poder venir, igual que ho fa el Nadal.

El que vull destacar i el missatge que vull fer arribar als lectors i les lectores és que, malgrat les incerteses, l’esperit ciutadà de construir i d’esperança no s’atura, al contrari. Tenim a Mollet més iniciatives solidàries que mai; tenim la certesa que hem de continuar pensant en nous projectes, petits i grans, que ens ajudin a sortir de la crisi i que ens ajudin, sobretot, a enfortir els valors socials, culturals i identitaris de la ciutat; i podem fer un balanç molt positiu de tot el que hem fet, aquest any 2012, en aquest sentit.

Estem ja al Nadal i a les portes d’un nou any: són temps de recolliment personal, de balanç i de reflexió. I també, amb aquesta reflexió, són temps d’esperança per a tot l’any, perquè ens ajudi, a tots plegats, a saber treballar per al nostre creixement personal i per a l’enriquiment dels nostres valors humans, socials i col•lectius.

Per això vull enviar un missatge positiu, perquè encara que els intents per desmuntar la nostra societat del benestar són constants i inequívocs, també és cert que la societat es mou i no està permetent que les coses passin perquè sí ni impunement. I sobretot, a més de l’acció política progressista, s’estan teixint xarxes socials i cíviques compactes, resistents, que ens han d’ajudar a tornar a donar valor a conceptes com la qualitat enfront la quantitat, el compartir, l’amistat, el suport, l’esperit crític, l’austeritat, la senzillesa, l’esforç, el treball, la constància, la compassió, la solidaritat, l’honestedat...

Com a alcalde, continuaré treballant amb els valors que sempre he mostrat: honestedat, transparència, responsabilitat, no demagògia, rigorositat, ser proper a les persones; i alhora demostrant que no tothom fa política de la mateixa manera i que per a molts de nosaltres la política és l’honor de servir la nostra ciutat i els seus ciutadans.

Benvolguts conciutadans i benvolgudes conciutadanes, molt bones festes de Nadal,  molt bon any 2013! Que cada dia d’aquest nou any ens ajudi a construir, plegats, aquest camí d’esperança per a un futur millor.

Josep Monràs i Galindo