L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs L'esport molletà es vesteix de 21 botons (28.01.2017)

L'esport molletà es vesteix de 21 botons

Ahir a la nit vàrem viure una magnífica Nit de l'Esport. Malgrat la pluja que queia a bots i barrals, ningú es va voler perdre la nit més esportiva de l'any a Mollet i a on l'esport molletà es vesteix de 21 botons, per rememorar totes les fites aconseguides l'any anterior. Totes les Nits de l'Esport, anem per la XXIV Gala, han estat especials però la d'aquest any ho ha estat una mica més, perquè també celebràvem que Mollet és Ciutat Europea de l'Esport.

Les més de 300 persones que ahir estàvem al teatre de Can Gomà vàrem poder retre homenatge a tots ell i les esportistes que dia a dia treballen, s'esforcen, es superen... per poder practicar l'esport que els apassiona, per portar amb orgull el nom de Mollet a les seves samarretes. Els nostres esportistes són els nostres millors ambaixadors i ambaixadores.

Els clubs i els nostres esportistes, enguany, també han posat molt difícil als membres del jurat triar els guanyadors i guanyadores de la nit, perquè tenim esportistes que han aconseguit fites molt importants. A Mollet tenim un magnífic teixit esportiu i boníssims esportistes. Darrera de cada èxit hi ha moltes persones: presidents, Juntes Directives, aficionats, entrenadors, família, esportistes... els èxits són de tots i de totes.

També vull agrair que ahir ens volguessin acompanyar en Santiago Fisas, eurodiputat, en Jaume Domingo, president de la UCEC, Daniel Laga, coordinador d'Esports de la Diputació de Barcelona, Ramon Basiana president de la Federació de Patinatge i l'atleta Jesus Àngel García Bragado, que ha participat en 7 jocs olímpics, 12 mundials... entre moltíssims altres èxits. I també agrair les paraules de suport del secretari general d'Esports, en Gerard Figueras, que en el darrer moment no va poder acompanyar-nos.

Felicitats a tots i totes, perquè tothom que practica esport és un campió, donat que la pràctica esportiva és una fita en si mateixa.

Molts èxits a l'esport molletà al 2017 i porteu amb orgull el reconeixement de ser la única ciutat catalana i espanyola que és Ciutat Europea de l'Esport.