L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Per la convivència cívica i democràtica (20.09.2017)

Per la convivència cívica i democràtica

Davant dels esdeveniments que s'estan produint a Catalunya vull expressar la meva preocupació, tristesa i indignació.

El que està succeint no es limita només a l'àmbit polític, està afectant a la cohesió social de les nostres viles i pobles, donat que persones de totes les ideologies estan veient vulnerats els seus drets fonamentals i la tensió política està afectant greument al dia a dia de tots els catalans i les catalanes.

Com alcalde de la ciutat de Mollet respecto les opinions polítiques d'una i altra part, defenso la democràcia, la llei i els drets fonamentals i des del meu càrrec ajudaré a que es defensin arreu.

Crec que és el moment de fer política amb majúscules i que les parts implicades trobin una solució dialogada, que eviti trencar definitivament la convivència i que es produeixin situacions de violència.

Per aquest motiu, des del màxim respecte a la pluralitat política i social:

1. Faig una crida a tots els partits polítics de la ciutat, entitats ciutadanes i al conjunt de molletans i molletanes, a la serenor i al respecte mutu. No podem deixar que les imposicions d'uns o d'altres fracturin irreparablement la convivència pacífica.

2. Faig una crida a la responsabilitat de totes les parts perquè sense més dilació es posin a dialogar, des del respecte mutu i en pro de la convivència democràtica i la cohesió social.