L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Ses Majestats Reis d'Orient, Melcior, Gaspar i Baltasar (6.01.2018)

Ses Majestats Reis d'Orient, Melcior, Gaspar i Baltasar

Sigueu benvinguts a Mollet! Heu arribat, com sempre, enmig d'una cridòria de nens i nenes exultants, dalt d'unes carrosses magnífiques, amb un seguici digne d'unes majestats reials com sou, mentre sentíeu unes nadales cantades magníficament pel cor de nens i nenes de l'Escola Lestonnac.  En aquest moment hi ha moltes persones i entitats treballant per ajudar-vos a fer d'avui, la nit de reis, una nit encara més màgica.

Benvolgudes majestats, us he de dir que la majoria dels nens i les nenes de Mollet s'han portat molt bé aquest any, i també sé, perquè m'ho han dit els seus pares i àvies, que més d'un ha estat una mica entremaliat, però no els ho tingueu molt en compte, perquè també m'han dit que han promès que aquest any es portaran molt millor.

Sou els reis mags, els reis que porteu la bondat, els somriures i els somnis a totes les llars del món; també a les de Mollet. I de la mateixa manera que portareu joguines, sé que també ens portareu coses bones per a la ciutat. Com a alcalde, us vull donar les gràcies perquè l'any 2017 ens heu ajudat a portar feina a més de 500 persones,  ajuda a totes les famílies i nens que ho han necessitat i  a ser una ciutat més saludable celebrant que hem estat Ciutat Europea de l'Esport.

Per a l'any 2018 us torno a demanar que ens ajudeu a fer complir els anhels i les il·lusions de tots els molletans i les molletanes. Que entre tots cuidem aquesta ciutat tan bonica que tenim i que ens sentim orgullosos de ser molletans. Que, a més de regals, ens porteu molts somriures i algú amb qui poder compartir-los. Força per donar oportunitats a aquells que no n'han trobat encara, salut per gaudir de la vida i amor a qui ho necessiti.

I, ara, ha arribat el moment de fer-vos a mans la caixa dels desitjos dels molletans i les molletanes que, com cada any, recullen a l'arbre dels desitjos una entitat molt activa de la ciutat, Mollet contra el Càncer. I també ha arribat el moment que els molletans més petits us facin entrega de les claus de totes i cadascuna de les llars de Mollet. I per això demanem que uns nens i unes nenes, que han sortit escollits d'entre tots els molletans nascuts l'any 2012, ens ajudin a fer-ho. Estan molts emocionats de ser els representants dels nens i les nenes de la ciutat en aquesta benvinguda.

Majestats, amb aquestes claus us demanem una cosa més: que es compleixin tots els desitjos dels nens i les nenes, i, sobretot, en aquesta nit màgica, que cap nen de Mollet es quedi sense el vostre regal, ni cap llar sense el vostre toc màgic d'amor i d'esperança. Perquè tots els nens i les nenes de Mollet són bons i tots s'han portat bé.

Que la sort ens acompanyi i que el vostre estel ens guiï durant tot aquest any 2018.