L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Un molletà que va fer de l'educació la seva raó de ser (11.01.2017)

Un molletà que va fer de l'educació la seva raó de ser

Fa uns dies ens deixava un amic. Un molletà que hi va fer de l'educació la seva raó de ser. L'Heliodoro sempre va creure que l'educació era el futur i que les societats formades i amb coneixements són societats més avançades. I aquesta visió el va portar fer l'acadèmia Montserrat, l'actual Agrupació Escolar Anselm Clavé, per la que hi hem passat molts i molts molletans.

Heliodoro, et trobarem a faltar, sobretot a la cursa escolar Anselm Clavé que un cop l'any omple el carrer Berenguer III de nens i nenes, de pares, mares i familiars, per gaudir de l'esport en una jornada molt festiva.

Vull expressar públicament el meu condol a la seva família, i envio molta força i suport a la seva dona Maria Dolors i a les seves filles la Rebeca i la Ruth.