L'Ajuntament L'alcalde L’opinió de l’alcalde Josep Monràs Una cursa en memòria d'un amic i molletà compromès: l'Heliodoro (07.05.2017)

Una cursa en memòria d'un amic i molletà compromès: l'Heliodoro

Fa uns mesos ens deixava l'Heliodoro: amic, educador i molletà compromès. Una persona amb la qual he compartit moltes tardes i amb la que he tingut llargues converses sobre educació, esport i sobre Mollet.

Crec que l'Agrupació Anselm Clavé, de la que va ser fundador, li ha fet un gran homenatge posant-li el nom de Memorial Helidoro Jiménez a la Cursa Escolar Anselm Clavé que va crear l'Heliodoro ara fa 31 anys.

És un bonic homenatge perquè ell creia que aquesta cursa era bona per als nanos, als que fomentava l'amor a l'esport, de la competició sana amb amics i familiars. Per a les famílies que anaven juntes a gaudir d'una estona d'esbarjo. Per a l'escola que anava més enllà d'una classe a una aula. Per la ciutat que veu omplerts els seus carrers amb una activitat lúdica, esportiva i familiar. I per l'educació, la seva gran passió, perquè l'esport ens educa en valors que ens acompanyen tota la vida.

Avui, a la cursa, el trobarem a faltar.