L’Ajuntament posa en marxa quatre oficines electròniques en diferents punts de la ciutat L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha posat en marxa quatre oficines electròniques a través de les quals la ciutadania podrà fer diferents tràmits i gestions amb l’Ajuntament. El propòsit és seguir oferint un servei públic més proper, àgil i més transparent. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L’Ajuntament posa en marxa quatre oficines electròniques en diferents punts de la ciutat

L’Ajuntament de Mollet del Vallès ha posat en marxa quatre oficines electròniques a través de les quals la ciutadania podrà fer diferents tràmits i gestions amb l’Ajuntament. El propòsit és seguir oferint un servei públic més proper, àgil i més transparent.

Persona utilitzant la terminal d’autoservei Instal·lada a l'Ajuntament.
Persona utilitzant la terminal d’autoservei Instal·lada a l'Ajuntament

Amb aquestes quatre terminals d’autoservei, que tenen un format de caixer, l’Ajuntament de Mollet del Vallès posa a l’abast dels molletans i les molletanes un nou canal d’atenció per agilitzar la gestió dels tràmits més freqüents, facilitar l’accés de la ciutadania als serveis públics i reduir la bretxa digital en les relacions amb el consistori molletà. Els terminals estan adaptats per a persones amb cadires de rodes.

ALEX.JPG

Es tracta de dispositius dotats de pantalla tàctil, escàner de documents, escàner de DNI/NIE, lector de codi barres i lector de targetes que permeten, entre altres, obtenir directament un volant individual o volant històric individual de padró, visualitzar les fotografies de sancions de trànsit, realitzar diferents tràmits municipals o concertar hora amb diferents serveis municipals. Des d’aquestes oficines properament també es podran realitzar el pagament de tributs i multes i progressivament es podran ampliar els tràmits que es poden fer a través dels terminals.

Per l’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, “la feina de modernització i digitalització que estem fent aquests anys té el clar objectiu de posar a l’abast dels molletans i les molletanes totes aquelles eines que facilitin la seva interrelació amb l’Ajuntament agilitzant i fent  més senzills els tràmits i les gestions més freqüents que hagin de fer”. Dionisio també ha posat l’èmfasi en quèaquests dispositius estan ubicats a llocs que tenen un ampli horari d’obertura, com és en el cas de la situada a la policia municipal que estarà disponible 24 hores al dia, el que permetrà prestar un millor servei a la ciutadania”.

 

De la seva banda, el regidor de l’Àrea de les TIC i Administració Electrònica, Raúl Broto Cervera, ha destacat que “els fons Next Generation que hem sol·licitat i ens ha concedit el Govern d’Espanya a través de la Unió Europea, com no podia ser d’un altra manera, estan destinats a seguir treballant per a la ciutadania de Mollet i, en aquest cas, per seguir transformant una administració que sigui més propera, més àgil i més transparent”. Broto ha afegit que “amb aquesta nova eina també pretenem reduir la bretxa digital.

Les oficines electròniques ja estan en funcionament i estan ubicades a:

  • Ajuntament (pl. Major 1)
  • Comissaria de la Policia Municipal ( pl. de Miquel Martí i Pol, 1)
  • Centre Cívic L'Era (c. Miguel de Cervantes 19)
  • Biblioteca de Can Mulà - Jordi Solé Tura (Parc de Can Mulà)

La implantació d’aquest canal d’atenció ciutadana ha estat finançat pels fons de la Unió Europea Next Generation. Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Ministerio de Política Territorial.

Objectius de Desenvolupament sostenible

Etiquetes