Tallers de l'Estiu Jove
Una proposta variada i gratuïta de tallers i activitats en horari de matí i amb una durada de 4 setmanes per a joves nascuts/des entre el 2010 i el 2014. Una bona manera de viure un estiu diferent tot aprenent, coneixent altres joves de la ciutat i passant-ho d'allò més bé!
El període d'inscripcions per als Tallers de l'Estiu Jove del 2026 seran del dilluns 1 de juny a les 17 h fins al diumenge 14 de juny o, fins a esgotar places. La modalitat d'inscripció pot ser online (clicant aquí) o presencial al Punt Jove (CC L'Era) els dilluns 1 i 8 de juny de 17 a 19.30 hores i els dijous 4 i 11 de juny de 10 a 12.30 hores.
Per a joves nascuts/des entre el 2010 i el 2014.
Els tallers es realitzaran durant quatre setmanes, del 29 de juny al 24 de juliol a l'Escola Joan Salvat Papasseit.
De dilluns a divendres, de 10 a 12.30 h.
Inscripció gratuïta.

Descripció de cada taller:
Circ Jove: Activitat pensada per aprendre, gaudir i desenvolupar malabars i altres arts relacionades amb el circ, també l'expressió i coordinació del cos.
Cuina Fresca: Activitat pensada a l’aprenentatge de diferents receptes senzilles d’estiu per gaudir d’àpats saludables i refrescants i començar a familiaritzar-se amb els fogons.
Teatre: Taller focalitzat a l’aprenentatge de les diferents tècniques teatrals, des de la improvisació a desenvolupar personatges. A partir de dinàmiques grupals, exercicis d'expressió corporal i vocal els i les joves descobriran a l’actor o actriu que tenen a dins.
Rima i Improvisació: Mitjançant el vehicle musical del hip-hop es pretén treballar la creativitat i la consciència crítica del jovent. Durant les sessions es crearà una cançó i es farà la gravació d’un videoclip.
Dansa Urbana: Activitat pensada a aproximar als joves la dansa urbana i estils com el break, el popping o el hip-hop. A través del ball coneixeran la cultura de la dansa urbana, els seus orígens, les seves tècniques i estils, mentre millorem els nostres moviments.
Defensa Personal (només per a noies): Taller enfocat per a noies on aprendran tècniques de seguretat, gestió de l'estrès i autoprotecció en un entorn segur.
Pintura Mural: Taller on aprendran i experimentaran tècniques pròpies de la pintura mural. Durant les diferents sessions es treballarà amb dinàmiques per fomentar el treball en equip i les sinergies entre les diferents sensibilitats artístiques, finalitzant-ho amb un projecte mural a la ciutat.
Robòtica: Taller lúdic i educatiu pensat en la construcció, programació, i fase de testing d’un robot creat amb les peces de LEGO.
Esports Plegats: Taller pensat en la realització de diferents sessions esportives.
Dibuix Artístic: En aquest taller els i les joves aconseguiran explorar el món de la il·lustració com també la teva imaginació sobre el paper amb una professora professional al camp de la il·lustració.