Inici L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé i la consellera de Justícia, Drets i Memòria, Gemma Ubasart i González fent l’ofrena d’una rosa blanca. Ho van fer a cadascuna de les llambordes que estan situades davant dels domicilis on van viure els 5 molletans.