Com seran els contenidors que posaran?
Els contenidors de resta (gris) i orgànica (marró) seran els mateixos que hi ha actualment, els quals ja estan preparats per a que se’ls pugui instal·lar la tecnologia de tancament. L’únic canvi que es notarà als contenidors serà el botó d’activació i la pantalla que llegeix la targeta.
El contenidor d’envasos (groc) passarà a ser igual que el que hi ha actualment de resta i orgànica.