Català | Castellano RSS
Actualitat COVID19 a Mollet Canals de comunicació municipals

Canals de comunicació municipals

El govern municipal ha habilitat un seguit de canals municipals per resoldre els dubtes que pugui tenir al ciutadania de Mollet respecte a les mesures que per fer front al Covid-19 s'estan portant a terme a Mollet.

Alhora que fa un crida a la ciutadania d'evitar els desplaçaments innecessaris i complir amb les mesures decretades per l'Estat d'Alarma

Els canals municipals

Whatsapp (per escrit): 683 553 250

Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat

Canals d’informació municipals habituals (twitter: @ajmollet, Facebook: ajuntamentmollet, Instagram: @viumollet i el web municipal: www.molletvalles.cat )

Oficina d’Atenció Ciutadana 93 571 95 05 (de 9 a 18 h de dilluns a dijous i de 9 a 15 h els divendres)

Serveis Socials 93 570 09 08



Canals de la Generalitat de Catalunya per informació mèdica:

061 en cas de símptomes​

012 informació general

112 per emergències

Els Centres d'Atenció Primària (CAP) de Mollet han habilitat un equip per informar de qüestions sanitàries a la població que ho necessiti en el cas que el telèfon 061 estigui col·lapsat:
CAP de Can Pantiquet: 93 570 59 77
CAP de Plana Lledó: 93 579 83 83

Es recomana anar a l'Hospital o als Centres d'Atenció Primària només en cas de necessitat.

Per tu, pels teus, per tothom
#Quedatacasa #Quedateencasa

canalsinfo avis

Canals informacio

Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès