Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

L’Ajuntament de Mollet dona resposta als interrogants provocats per l‘actual situació econòmica i laboral

24/03/2020

Ocupació

L’Ajuntament de Mollet, a travès del MolletHub, amb l’objectiu de donar el millor servei possible als autònoms, als emprenedors i a les petites empreses en aquests context d’exepcionalitat, ofereix el telèfon 935705160 de dilluns a divendres de 8 a 20h per atendre les seves necessitats i demandes, per assessorar-los en el que sol·liciten i per explicar-los els serveis que es poden oferir. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntamnt de Mollet amplia el seu paquet de mesures econòmiques que ha posat en marxa aquests darrers dies.

Per donar resposta a totes les demandes, l’horari d’atenció s’amplia de 8 de matí a  8 del vespre de dilluns a divendres. L’Instagram de MolletHub publicarà informació i continguts d’interès.

A més dels serveis habituals que ja ofereix l’Ajuntament a l’espai MolletHub, s’oferirà assessorament relacionat amb les mesures econòmiques, fiscals i laborals establertes tant pel mateix Ajuntament, com per la Generalitat o el Govern Central davant la situació ocasionada pel Covid-19, com per exemple:

 

  • Ajuts i mesures per a empreses, autònoms i comerços des de l'Ajuntament de Mollet del Vallès 
  • ERTO (Expedient de regulació temporal d'ocupació). Assessorament personalitzat sobre els requeriments, en la tramitació de sol·licituds, implicacions en la seguretat social, etc. 
  • Prestació extraordinària per suspensió d'activitat (tant per activitat suspesa com a través de justificació de caiguda de facturació del 75%, ajuda en la justificació, assessorament en la tramitació, etc.)
  • Activitats suspeses / activitats permeses 
  • Ajuts de la Generalitat per a autònoms. Característiques, quantitat, termini a partir de l'1 d'abril, justificació, assessorament en tramitació, etc. ) 
  • Ajuts per a la liquiditat (ICO, ajornaments en el pagament d'impostos, ajuts per al teletreball a través d'ACELERA PYME, etc. )
  • Qüestions relacionades amb Seguretat Social, Oficines de treball, prestacions, etc. 

 

D’altra banda, a través del compte d'Instragram @MolletHubInnova s’aniran generant i divulgant e-continguts útils i de formació per a autònoms, empresaris i emprenedors, així com relacionats amb les TIC i la innovació.  

Tots aquests serveis s’aniran actualitzant segons les necessitats i segons com evolucioni la situació actual.

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa  #JoActuo

 

Informació necessària: ​

 

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya:

061: en cas de símptomes​

app (STOP COVID19 CAT ) per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: https://cutt.ly/EtcemLz  

012: informació general

112: emergències

 

Canals municipals

Whatsapp (per escrit): 683 553 250

Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat

Canals d’informació municipals habituals (twitter: @ajmollet, Facebook: ajuntamentmollet, Instagram: @viumollet i el web municipal: www.molletvalles.cat ).​

Oficina d’Atenció Ciutadana 93 571 95 05 (de9 a 18 h de dilluns a dijous i de 9 15 h els divendres )


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès