Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

Decathlon, a petició de l’Ajuntament, fa lliurament de màscares de busseig a l’Hospital de Mollet

29/03/2020

Avisos

L’Ajuntament de Mollet, un cop es va saber l'eficàcia de les màscares de busseig Easybreath, va fer gestions amb l'empresa Decathlon, que ha donat totes les que tenia disponibles a l'Hospital de Mollet i que s'ha ofert per aconseguir-ne més per si fossin necessàries.

L’empresa de material esportiu Decathlon comercialitza un model de màscara de busseig que es diu Easybreath, que cobreix tota la cara i que permet respirar amb més facilitat quan es practica esnórquel o immersió lleugera. Uns metges italians van descobrir que  aquesta màscara es pot modificar  per a transformar-la en un respirador temporal per a pacients lleus de coronavirus.

En saber-se aquesta utilitat, l’alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monràs, va demanar a la seu de Decathlon a la ciutat si podia cedir aquestes màscares a  l’Hospital i la companyia va oferir-les totes.

L’Ajuntament de Mollet, que esta connectat permanentment amb l’Hospital, informa que, ara per ara, al centre sanitari no li fa falta aquest material perquè té les seves necessitats cobertes per lluitar contra el coronavirus. L’Hospital de Mollet, però, s’ha quedat de reserva aquestes màscares de busseig per si algun dia convé transformar-les en respiradors.

Davant l’allau de molletans i molletanes que s’han ofert per donar les seves màscares Easybreath, l’alcalde Josep Monràs agraeix, novament, a la ciutadania “la seva ajuda, col·laboració i solidaritat que ens estan demostrant en aquesta situació d'excepcionalitat, i dono tot el meu suport i escalf, especialment als malalts que pateixen el coronavirus en primera persona i als familiars que han perdut algun ésser estimat”

L’alcalde Monràs també dona tot el seu suport a les persones treballadores, autònomes i empresàries que pateixen els efectes d'aquesta situació. “No tingueu cap dubte que esmerçarem tots els nostres esforços i prioritzarem tot el que calgui per ajudar, dins de les nostres possibilitats, a tothom, i no deixarem abandonades a les persones i famílies més vulnerables".

 

                                                  #Quedatacasa  #Quedateencasa

 

 Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya:

  • 061: en cas de símptomes​
  • 112: emergències
  • 012: informació general
  • app (STOP COVID19 CAT): per controlar l’evolució dels símptomes amb indicacions i consells personalitzats: https://cutt.ly/EtcemLz  

 

Centres d’Atenció Primària:

Plana Lledó: 93 579 83 83

Can Pantiquet: 93 570 59 77 

Abans de desplaçar-vos als centres de salut recomanem telefonar-hi.

 

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informació municipals habituals:             Twitter: @ajmollet;    Facebook: ajuntamentmollet; Instagram: @viumollet; Web municipal: www.molletvalles.cat
  • Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h, divendres.
  • Serveis Socials i Servei d’Atenció a la Dona (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 
  • Es poden fer tràmits online les 24 h a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

                                     

 

 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès