Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

Monràs respon a la carta de Torra demanant-li unió i que "la Generalitat destini tots els recursos que siguin necessaris a l'Hospital i les residències de Mollet"

05/04/2020

Acció Institucional

L’alcalde de Mollet del Vallès, Josep Monràs, ha respost per carta a la missiva del president de la Generalitat, Quim Torra, recordant-li que no és el moment de retrets ni de fer política. Monràs afirma que ara, més que mai, cal que totes les administracions treballin plegades per superar quan abans aquesta crisi sanitària sense precedents, que no entén d'ideologies, i pensant en el benefici de totes les nostres veïnes i veïns.

Josep Monràs assegura a la seva missiva que, com a màxim representant de Mollet, tot i no ser competència municipal, “li demano que no esmerci recursos a ajudar l’Hospital, ni tampoc a les quatre residències que tenim a la nostra ciutat. Ajudi’ls a superar aquesta crisi humanitària, i compti amb la meva institució per tot allò que necessiti”. 

A més, l'emplaça a "corregir, quan toqui, el deute contret per la Generalitat de Catalunya amb la ciutat i amb el món local en general. Ja fa massa temps que lluitem contra les retallades de serveis i recursos de la seva administració. Ja fa massa temps que li reclamem el deute que té amb tots els molletans i molletanes, sense rebre cap resposta. Ara té una bona oportunitat per corregir tot això i tornar a fer de la Generalitat un aliat més del món local”.

Finalment, Josep Monràs recorda a Quim Torra que a Mollet del Vallès “estem treballant incansablement, tots els dies i a totes hores, amb tots els nostres mitjans i les nostres competències per arribar a tothom que ho necessiti, per no deixar enrere cap persona ni família vulnerables, per acompanyar familiars i amistats de persones amb Covid-19 i per ajudar l’Hospital i les residències”.

L’alcalde conclou la carta convençut que “ens en sortirem, però ho farem més ràpidament i amb més força si ho fem junts”.

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

       Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

                . Twitter: @ajmollet

                - Facebook: ajuntamentmollet

                - Instagram: @viumollet

                - Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès