Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

L’Ajuntament respon els dubtes generats entorn l’habitatge arran de l’actual estat d’alarma

20/04/2020

Benestar Social

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, amb l’objectiu de respondre la ciutadania davant els dubtes que es generen entorn l’habitatge durant aquest període d’estat d’alarma, ha incrementat els seus mecanismes i canals d’informació per donar a conèixer les noves mesures que afecten, per exemple, les hipoteques, el lloguer o els desnonaments.

Es tracta d’un paquet de mesures adreçat a aquelles persones, especialment a les famílies més vulnerables, que arran de la paralització de gran part de l’activitat econòmica han comprovat com els seus ingressos s’han vist notablement minvats i, per tant,  han perjudicat la seva capacitat econòmica per fer front a les despeses dels seus habitatges.

Amb aquest propòsit s’ha creat un apartat específic a la pàgina web municipal  

https://www.molletvalles.cat/continguts/serveis-a-mollet/habitatge/covid-19/ on s’hi recull la informació facilitada per l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i on es dona resposta a les preguntes més freqüents en matèria d’habitatge com ara:

 

  • Com m’afecten les noves mesures en matèria de lloguer si el meu contracte finalitza durant aquest període d’estat d’alarma?

 

  • Com afecta la situació actual al procediment de desnonament de l’habitatge on visc de lloguer?

 

  • Com m’afecten les noves mesures en matèria de lloguer si visc en un habitatge d’un petit propietari?

 

  • Com m’afecten les noves mesures en matèria de lloguer si visc en un habitatge d’un gran propietari, una empresa o parc públic?

 

En aquest mateix apartat del web municipal també s’ofereix la possibilitat de descarregar-se models de formularis per a facilitar, a les persones llogateres, fer una petició a la propietat de reducció, moratòria o acord en relació al deute de la seva renda, provocat per la situació d’emergència de la Covid-19.

 

Per a més informació es pot contactar amb l’Oficina Municipal d’Habitatge a:

bhabitatge@molletvalles.cat   o trucar al 649 611 924 /  659 303 945.

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

 

  

 

     Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

      Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

 

      Canals municipals

 

 

  • Canals d’informaió municipals habituals:

                        Twitter: @ajmollet

                        Facebook: ajuntamentmollet

                         Instagram: @viumollet

                        Web municipal: www.molletvalles.cat 

 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Socials i Servei d’Atenció a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 

 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès