Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

L’Ajuntament activa un Pla individualitzat de suport als comerços i professionals de Mollet

20/04/2020

Empresa

El consistori molletà, a través del MolletHub, ha dissenyat aquest pla perquè comerços i professionals puguin, en poc temps, captar clientela, oferir productes i serveis online, i entregar-los a domicili, si fa falta. La primera acció es farà el 23 d’abril amb formació online i assessorament individualitzat.

Aquesta acció se suma al paquet de mesures econòmiques que l’Ajuntament de Mollet del Vallès continua portant a terme per ajudar al teixit comercial i de serveis per fer front a la crisi provocada el Covid-19.

La primera acció que es farà  el 23 d’abril i es divideix en dues fases:

 

1.    En la primera fase s’oferirà una formació grupal de Gestió de la presència digital per a captar clients i oferir productes i serveis online'. Es farà el dijous 23 d’abril, en directe a través del canal de Youtube del MolletHub (MolletHub TV), i  en tres sessions diferents. Les franges horàries en què s’oferirà el curs són: a les 11 h, a les 15 h i a les 18 h. El contingut del curs és el següent:

 

-      Opcions i plataformes per a poder oferir els meus productes i serveis online.

 

-      Opcions de presència online a través dels diferents canals: web o xarxes socials.

 

-      Estratègia de màrqueting i comunicació online per a captar clients i poder oferir els meus productes, i serveis online.

 

-      Estratègies d’optimització logística.

 

2.    En la segona fase s’oferirà assessorament individual a cada persona que hi participi per posar en pràctica els continguts al seu negoci. Aquest assessorament consistirà a treballar aquests plans:

 

-      Vull vendre per internet. Què he de fer?

 

Si tens un negoci presencial i estàs pensant en també vendre online o si vols vendre el teu coneixement i serveis a través d’internet, t’ajudem a passar a la pràctica. Anàlisi de les opcions estratègiques per a vendre per internet centrada en el teu negoci.

 

-      Estratègia de captació de contactes

T’ajudem a definir l’estratègia de captació de contactes. Com fer-ho sense inversió de diners i partint de zero. 

 

-      Estratègia de comunicació i màrqueting digital

 

     T’ajudem a definir la teva estratègia de presència i màrqueting digital.

 

Les inscripcions es poden fer a:

 

La pàgina web dels Serveis Municipals d’Ocupació:          https://emfo.com/formacio-per-a-empreses/


Un qüestionari online


Enviant un correu electrònic a info@emfo.cat o enviant un missatge a  Instragram@MolletHubInnova

 

Informació necessària

 

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

 

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

        Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

                        Twitter: @ajmollet

                        Facebook: ajuntamentmollet

                        Instagram: @viumollet

                        Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès