Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

L’Oficina d’Atenció Ciutadana obrirà amb cita prèvia a partir de dilluns vinent

01/06/2020

Actualitat

La comissió tècnica d'Emergències de la Covid-19, presidida per l'alcalde Josep Monràs, s’ha tornat a reunir aquest dilluns per avaluar els efectes de les mesures que s’han pres fins ara per fer front a la situació fruit de la crisi del coronavirus i adoptar-ne de noves.

Cada setmana, el Comitè d’Emergències fa balanç de la prestació dels serveis municipals, ja sigui de forma telemàtica, amb atenció telefònica o presencial, per oferir un millor servei a la ciutadania, malgrat les circumstàncies en què ens trobem.

Serveis públics i equipaments

Avui ha reobert el Centre especial de Treball Taller Aborada. L’entrada será  esglaonada i sense la incorporació dels i les treballadores que, per les seves patologies prèvies, estan considerats persones de risc.

Així mateix, avui ja han començat a fer atencions presencials amb cita prèvia: 

-       Els serveis municipal d’inserció laboral (EMFO)

-       Els serveis municipals d’emprenedoria (Mollet Hub)

-       La Biblioteca de Can Mulà

-       El Museu Municipal Joan Abelló (El primer dia d’obertura serà el dijous 4 de juny).

Aquesta setmana les entitats de la ciutat podran sol·licitar autorització per fer reunions als espais que tenen autoritzats als equipaments municipals.

Les reunions es podran fer amb cita prèvia i amb un màxim de 10 persones i respectant les mesures de seguretat.

Dilluns, 8 de juny, començarà l’atenció presencial, d’un altre seguit de serveis municipals. Per tal de garantir la seguretat de la ciutadania, aquests serveis també funcionaran amb cita prèvia, la qual es podrà demanar a partir d’aquest dimecres de la manera següent:

Es podrà demanar cita prèvia de forma telemàtica https://molletvalles.simplybook.it/ o a través del telèfon 93 571 95 05:

-       L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

-       L’Oficina d’Atenció al Consumidor (OMIC)

-       Oficina Local d’Habitatge

-       Oficina d’Acollida

També s´obriran els centres on estan ubicats els serveis socials municipals i el centre de desenvolupament infantil i atenció precoç (CDIAP), que atendran amb cita prèvia trucant als telèfons:

-       Centre Cívic l´Era                93 570 08 09

-       CIRD Joana Barcala           93 570 77 47

-       CDIAP                                 93 570 49 22

-       SIAD                                   93 570 77 47

Les atencions presencials es fan amb les mesures de protecció adequades i per a l’accés de les persones usuàries serà obligatòria la mascareta.

Es demana puntualitat per tal d’evitar aglomeracions a la sala d’espera i l’assistència només de la persona que hagi demanat cita.

Es recomana també fer ús de la seu electrònica a l’hora de presentar sol·licituds i estalviar-se així desplaçaments innecessaris.

Amb la entrada a la Fase 3

L’Ajuntament de Mollet comença a treballar amb l’obertura de nous serveis que entraran en funcionament quan sigui decretada la fase 3, garantint el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat que vagin dictant les autoritats sanitàries.

Durant aquesta fase s’obriran les instal·lacions esportives de la ciutat i començarà l’obertura de Ca n’Arimon inclòs la piscina exterior, amb horari i preu reduït, per tal de garantir la normativa.

Així mateix, l’Ajuntament ja està en contacte amb les entitats de la ciutat per copsar quines tenen interès en organitzar casals d’estiu, per tal d’articular suport a les seves necessitats i resoldre dubtes o qüestions que puguin sorgir.

L’Ajuntament, enguany, continuarà organitzant el casal d’estiu a través de Ca n’Arimon.

Recordem que ja s’ha anunciat que uns dels punts de l’ordre del dia del proper ple  és la modificació de bases de pressupost per poder atorgar subvencions a escoles per a la celebració de casals d’estiu 2020.

Continuen els treballs diaris de desinfecció de l’espai públic, i especialment aquells llocs sensibles com l’entorn de les residències, l’Hospital, Centres d’Atenció Primària, així com els voltants de les farmàcies i botigues de tots els barris de la ciutat que estan obertes.

Dispositius policials

La Policia Municipal han fet prop de 5.000 controls a persones, comerços i vehicles des de l’inici de l’estat d’alarma. Les tasques que  dur a terme la policia municipal són resoldre dubtes sobre mesures permeses i també controls per comprovar el compliment de les mesures i les franges horàries. La policia municipal ja ha posat més de 700 sancions des de l’inici de l’estat d’alarma. Es continuen fent vigilàncies a peu, amb bicicleta i amb vehicle.

Ajuda a les famílies

Es continua fent atenció a les famílies, tant a l’Oficina Covid com als Serveis Socials Municipals.

Actualment ja s’han tramitat  més de 200 ajudes a famílies a través de l’Oficina Covid i 2.850 persones han estat ateses des de Serveis Socials rebent ajuts directes o indirectes.

Oci a Casa, gaudeix sense risc

Continua creixent setmanalment l’oferta d’Oci a casa. Actualment ja s’han fet més de 16.800 visualitzacions dels continguts. Les propostes esportives són les més visualitzades, en especial Esport en Família.

Per l’alcalde Josep Monràs “Estem tornant a la normalitat d’una manera prudent i garantint totes les mesures de seguretat, tant per a la ciutadania com per als propis treballadors i treballadores municipals. Ens hem d’alegrar que no hi hagi cap cas de Covid-19 a l’Hospital de Mollet, però ara no ens podem relaxar, perquè ens arrisquem a que hi hagi un rebrot amb conseqüències fatals. Hem treballat per arribar fins aquí I no podem fer cap pas enrere.”

 

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

 Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

-       Twitter: @ajmollet

-       Facebook: ajuntamentmollet

-       Instagram: @viumollet

-       Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès