Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

Denúncies a diferents establiments i clients per incomplir les mesures de seguretat a les terrasses

01/06/2020

Actualitat

Després de dur a terme una campanya prèvia d’informació, assessorament i assistència als establiments que tenen terrasses, l’Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de la Policia Municipal, ha interposat 10 denúncies, tant a establiments com a clients, per incomplir les mesures de seguretat establertes.

En concret, les denúncies han estat per no respectar la distància de seguretat entre taules, no fer ús de mascaretes de seguretat o ocupar més espai de l’autoritzat.

També s’han interposat denúncies per consumir alcohol a la via pública, orinar al carrer o per desobediència als agents de l’autoritat, entre d’altres.

Des que amb l’entrada en vigor de la Fase 1 els establiments de restauració van poder obrir les seves terrasses, Inspecció de Via Pública, la Policia Municipal i els Agents Cívics van iniciar una campanya informativa per donar a conèixer els criteris de seguretat establerts a la normativa per tal de garantir la salut dels clients i de la ciutadania en general.

Les condicions principament, són obrir el 50% de les taules autoritzades i  només dins l’espai autoritzat i mantenir les distàncies entre taules i vianants d’un mínim dos metres.

Malgrat aquestes denúncies, l’Ajuntament de Mollet informa que a la ciutat, el compliment de les mesures de seguretat i el comportament responsable, és majoritari entre els establiments i els clients

L’Ajuntament també informa que se seguirán fent inspeccions i controls de les terrasses amb l’objectiu de fer cumplir la normativa en benefici de tota la ciutadania de Mollet.

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

 

  

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

 

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

 

-       Twitter: @ajmollet

-       Facebook: ajuntamentmollet

-       Instagram: @viumollet

-       Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 

 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès