Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

L’Oficina d’Atenció Ciutadana reprendrà el servei presencial amb cita prèvia a partir del 8 de juny

05/06/2020

Avisos

El proper dilluns 8 de juny, els serveis d’atenció ciutadana (OAC, Serveis Socials, OMIC, Oficina Local d’Habitatge, OFIM, Acollida, SIAD i CDIAP) tornaran a oferir atenció presencial amb cita prèviament concertada i en l’horari habitual.

Ja es pot demanar cita prèvia per internet mitjançant l’enllaç Cita prèvia del web municipal: www.molletvalles.cat

També es pot demanar al telèfon 93 571 95 05 als serveis OAC, OMIC, Oficina Local d’Habitatge, OFIM i Acollida.

Pel que fa als Serveis Socials Municipals i al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP), també cal demanar cita prèvia trucant als telèfons:

-       Centre Cívic l´Era  93 570 09 08

-       CIRD Joana Barcala  93 570 77 47

-       CDIAP  93 570 49 22

-       SIAD 93 570 77 47

Per demanar cita prèvia als Serveis Muncipals d’Ocupació

-       EMFO 93 570 51 60 i al WhatsApp 679333158

Pel que fa al servei d’Emprenedoria es pot demanar cita prèvia

-       Mollet Hub 93 570 51 60 i al WhatsApp 679333158

Per tal d’evitar aglomeracions i garantir la distància de seguretat entre les persones usuàries, i per facilitar també una atenció sense esperes, la cita prèvia serà obligatòria en tots els casos.

El personal municipal atendrà amb les mesures de protecció adequades i per a l’accés de les persones usuàries serà obligatòria la mascareta.

S’aconsella també seguir les següents recomanacions:

-          Ser puntual a les cites reservades. Per tal d’evitar aglomeracions a la sala d’espera és important presentar-se a l’hora reservada. Les visites fora del temps reservat no es podran atendre i requeriran d’una nova cita.

-         Consultar la informació sobre el tràmit a la seu electrònica per tal d’evitar les segones cites per aportar documentació.

-          Assistència només de la persona que hagi demanat cita. No es permetrà l’accés d’acompanyants que no hagin de fer o signar cap tràmit i caldrà evitar, sempre que sigui possible, la presència de menors a les dependències municipals.

-          No es permetrà l’accés amb patinets, pilotes o altres objectes que puguin ser font de contagi.

Es recomana també fer ús de la seu electrònica a l’hora de presentar sol·licituds i estalviar-se així desplaçaments innecessaris. Recordem que la identificació amb Idcat Mòbil facilita notablement l’ús d’aquest servei i que l’Oficina d’Atenció Ciutadana ofereix assistència a les persones que ho necessitin a l’hora de fer un tràmit electrònic, al telèfon 93 571 95 05 o al correu electrònic esuport@molletvalles.cat

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

 Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

-       Twitter: @ajmollet

-       Facebook: ajuntamentmollet

-       Instagram: @viumollet

-       Web municipal: www.molletvalles.cat 

Atenció ciutadana

Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i Oficina d’Atenció al Consumidor (OMIC). Es pot demanar cita prèvia de forma telemàtica a https://molletvalles.simplybook.it/,  o a través del telèfon 93 571 95 05

Serveis Socials Municipals,  Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP i Servei d’Atenció i Informació a les Dones (SIAD). Es pot demanar cita prèvia trucant als telèfons:

-       Centre Cívic l´Era  93 570 09 08

-       CIRD Joana Barcala  93 570 77 47

-       CDIAP  93 570 49 22

-       SIAD 93 570 77 47

Es poden fer tràmits online les 24 h a través de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès