L'Ajuntament Economia i hisenda On van els meus impostos ?

On van els meus impostos ?

MOLLET IMPOSTOS

L’Ajuntament de Mollet, amb la col.laboració de la Fundación Ciudadana Civio, ha obert aquesta plataforma digital  perquè la ciutadania pugui consultar d’una forma clara, entenedora i visual, com es distribueix el pressupost municipal i on es destinen els impostos que paga cada ciutadà.

Les consultes es poden fer mitjançant tres grans apartats:

Sin titulo168

La visió global, que permet fer-se una idea general dels ingressos i despeses de l’Ajuntament

Les polítiques concretes, on es pot triar quina àrea en concret ens interessa (educació, cultura, habitatge, serveis socials  …….)

L’apartat I què aporto jo?, on s’explica en què s’inverteixen els diners dels nostres impostos.

BANER web pressupost AjM

Vídeo explicatiu del web on van els meus impostos ?

Pots consultar el portal web on van els meus impostos? a: https://mollet.dondevanmisimpuestos.es/ca/

Fundación Civio

(web clicant la imatge)

foto012

La Fundación Ciudadana Civio és una organització independent i sense ànim de lucre que informa la ciutadania i pressiona els poders públics per aconseguir una transparència real i eficaç de les institucions.

El seu objectiu és acabar amb l’opacitat dels afers públics, fent servir la innovació per accedir lliurement a la informació important.