Català | Castellano RSS

 

L'Oficina d'Atenció Ciutadana, l'accés directe a l'Ajuntament

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions de l'Ajuntament. L'OAC es troba a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça Major, 1) i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.
 
Telèfon  93 571 95 05 (OAC. Informació i gestió telefònica)
Telèfon  93 571 95 00 (Centraleta telefònica de l'Ajuntament)

Atenció ciutadana Covid-19

Demanar cita prèvia a l’OAC de forma telemática a https://molletvalles.simplybook.it/  o a través del telèfon 93 571 95 05

Les atencions presencials comencen el dilluns 8 de juny

  • Les atencions presencials es fan amb les mesures de protecció adequades i per a l’accés de les persones usuàries serà obligatòria la mascareta.
  • Es demana puntualitat per tal d’evitar aglomeracions a la sala d’espera i l’assistència només de la persona que hagi demanat cita.
  • Es recomana també fer ús de la seu electrònica a l’hora de presentar sol·licituds i estalviar-se així desplaçaments innecessaris.

 

Horari d'obertura al públic
De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h. L'horari de màxima afluència de públic és entre les deu del matí i la una del migdia; si voleu ser atesos amb el mínim temps d'espera, eviteu aquesta franja horària.
 
 

Cita prèvia Recaptació Tributària (93 4729.118)

butlleti 59 maqueta v3 11 page 0001

 

L'atenció presencial a les oficines de l'Organisme de Recaptació i Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona a Mollet es realitza mitjançant cita prèvia. És obligatòria la mascareta. Per evitar aglomeracions es demana puntualitat i l’assistència només de la persona que hagi demanat la cita.

Telèfon d’atenció i informació

93. 472 9118

Correus electrònics:

orgt.atenciociutadana@diba.cat

orgt.molletvalles@diba.cat           

Horari del registre d'entrada i de l'OAC 2022

El Registre General de l'Ajuntament, situat a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, plaça Major, 1 de Mollet del Vallès:
 
1. Restarà obert els dies laborables en l'horari següent: de dilluns a dijous, de 8 a 18 hores, i divendres, de 8 a 15 hores.
 
2. Excepcionalment, per motius organitzatius de planificació horària, el registre romandrà obert de 8 a 15 hores els dies següents:

 

- Del 3 al 7 de gener.

- De l’11 al 21 d'abril.

- 31 d’octubre.

- 5, 7 i 9 de desembre.

- Del 27 de desembre del 2022 al 5 de gener de 2023.

 

Horari d'estiu 2022 

- Del 27 de juny fins al 2 de setembre 

 

Dies sense servei (tancat)

- 24 i 31 de desembre

- 22 d'agost (Festiu local)

 


 

Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès