Era de justicia (25.06.2018)

Avui hem rebut la visita de la Consellera de Justícia a Mollet. El motiu ha estat el posar data a una reivindicació històrica de l’equip de govern, dels professionals de la justícia i dels molletans i les molletanes, i és que Mollet tindrà els necessaris i esperats nous jutjats al juliol de 2019. Molts consellers han fet l’anunci i s’havien compromés, però per fi avui sabem la data i el lloc exacte.

Els nous jutjats es situaran a ronda Can Fàbregas, tindran 2.500 metres quadrats i unes instal·lacions modernes, adaptades i pensades per al servei públic i de qualitat, que donaran cobertura als i les ciutdanes del Baix Vallès a partir de l’estiu de l’any vinent.

Tal com ja he dit públicament, vull posar en valor la feina que durant tots aquests anys han fet els professionals de la justícia a Mollet, que han treballat en unes condicions realment difícils i que, malgrat aquestes dificultats, gràcies a la seva dedicació i esforç, han permès que Mollet tingui uns serveis judicials de primera. Tenim uns grans professionals que fan una feina de qualitat, el que no tenim són unes instal·lacions adequades. I, també, vull agrair a jutges, funcionaris judicials i advocats que sempre hem anat de la mà per reivindicar i reclamar aquests necessaris nous jutjats de Mollet. Perquè gràcies a aquesta revindicació que, tot i estar liderada per l’Ajuntament, ha estat sempre unitària, ara tenim l’ansiat anunci del començament de les obres d’adequació del nou emplaçament dels jutjats.

Des de l’Ajuntament vetllarem perquè Mollet pugui disposar dels nous jutjats en el termini compromés per la Consellera de Justícia de la Generalitat de Catalunya, avui a Mollet.