Molt bona Festa Major! (06.08.2018)

Vull començar aquestes línies amb un sentit record a les víctimes de l’atemptat del passat agost a Barcelona i Cambrils, uns fets que ens van fer prendre la duríssima decisió de cancel·lar les activitats dels primers dies de la Festa Major 2017. Vull tornar a agrair l’actitud responsable i comprensiva que van tenir totes les entitats i la ciutadania.

Mollet és una ciutat dinàmica, moderna i solidària que cada any demostra que sap organitzar una fantàstica Festa Major i la d’enguany n’és un clar exemple: tindrem més d’un centenar d’activitats adreçades a tothom i amb una aposta pel públic familiar amb la incorporació d’una novetat important, un espai al parc de les Pruneres amb més ombres, on cada dia hi haurà activitats d’animació, d’aigua i escuma pels menuts.

Un programa molt complet que inclou activitats ja consolidades com el pregó, l'envelat, el castell de focs, concerts... i, per descomptat, també la tradicional competició de Morats i Torrats, que cada any pensen noves fórmules per què tota la ciutadania gaudim al màxim. Una Festa Major que començarà amb el pregó de l’actor i humorista Santi Rodríguez, conegut també com “el frutero”, que segur que ens farà passar una molt bona estona. Molta gresca, però també solidaritat, i és per això que t'animo a participar un any més de l'acapta de sang, a ajudar que es torni a batre el rècord de donacions, perquè la teva sang salva vides i això, també és una senya d'identitat de la nostra Festa Major, com també ho és ja l’adhesió a la campanya No és No i la de consum responsable d’alcohol.

El cartell de la Festa Major 2018, és del dissenyador molletà Xavier Clavijo, un cartell preciós que defineix perfectament la nostra Festa, amb dos molls al centre que estan jugant, ballant i al seu voltant hi ha tot el que hi ha a la nostra Festa Major, molta varietat de peixos, rèptils, mamífers... i també alguns objectes que formen part de la Festa i que us convido a anar trobant.

Vull agrair la bona feina de tots els treballadors municipals que hi intervenen i fan possible que el programa i la festa siguin immillorables, persones invisibles però imprescindibles, i que fan que funcioni l'organització, la coordinació, la infraestructura, la neteja, la seguretat i la convivència.

I, per descomptat, també vull donar les gràcies més efusives a les més de vint entitats que contribueixen a fer d’aquesta festa una gran Festa Major, i de manera especial, com sempre, a les nostres colles de Morats i Torrats i a les entitats que enguany estan d’aniversari.

Benvolguts molletans i benvolgudes molletanes, visquem una nova gran festa on les protagonistes siguin l'alegria i el respecte mutu i en la que el No, sempre és No. Molt bona Festa Major!

Josep Monràs

Alcalde de Mollet del Vallès