Tornen els cursos i tallers (04.09.2018)

Mollet és una ciutat de la qual ens podem sentir orgullosos, on els carrers s'omplen d'activitat cada setmana i amb uns magnífics equipaments municipals (cívics, culturals, de dona, de gent gran i d'esport) on tots els molletans i les molletanes podem gaudir de música, exposicions, xerrades, teatre... i, també, formar-nos i fer esport.

Teniu a les vostres mans una variada oferta d'activitats, cursos i tallers que l'Ajuntament de Mollet, juntament amb entitats de la ciutat, ofereix dins la programació del curs 2018-2019.

Us animem a mirar atentament tota la programació i a inscriure-us en aquella o aquelles activitats, cursos o tallers que siguin del vostre interès.

Trobareu activitats esportives, culturals, de descoberta, d'expressió i de comunicació, tot el que us plantegeu de dur a terme, de ben segur que ho podreu fer.

Això és el que us oferim: passar-ho bé amb persones de la vostra ciutat, amb interessos semblants i que dediquen un temps a formar-se, entrenar-se, posar-se en forma, entretenir-se, expressar-se, crear o participar en allò que els agrada o els encurioseix, on el què compta no és qui més sap, no és arribar a una fita social o professional, sinó la satisfacció de viure bons i profitosos moments amb els companys de curs o d’activitats.

Els equipaments municipals, plens d'activitats, us esperen perquè vingueu a gaudir del vostre temps lliure i perquè el compartiu amb altres persones de forma creativa, lúdica i formativa.

Mollet va endavant amb la cultura, el medi ambient i l’esport.

Us esperem als nostres centres!

Josep Monràs i Galindo               Mercè Pérez Piedrafita

Alcalde                                             Regidora de Cultura