Per què l’Ajuntament implanta aquest sistema i no el porta a porta?
Durant l’any 2022 l’Ajuntament de Mollet del Vallès va posar en marxa un projecte de ciència ciutadana per a la millora del sistema de recollida selectiva de residus a la nostra ciutat, anomenat projecte Transform. En aquest projecte va participar la ciutadania per decidir cap a on calia avançar per millorar el sistema de recollida selectiva i així millorar el percentatge de reciclatge. Les conclusions d’aquest projecte interpel·laven a l’ajuntament a implantar el sistema de contenidors tancats o intel·ligents.