Què passa si deixo la brossa fora del contenidor? https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Què passa si deixo la brossa fora del contenidor?

És una conducta sancionable i justifica la incoació d’un procediment sancionador segons l’article 122.b de l’Ordenança de Convivència Ciutadana per ser un comportament que genera embrutiment de la via pública. El citat article disposa que “No es podran realitzar en la via pública les conductes i els actes següents:

  • b) Dipositar escombraries fora dels llocs habilitats a l'efecte, i sempre d'acord amb el que estableixi el corresponent reglament del servei.”

Els articles 78 i 80 del Decret Legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, de residus, segons els quals les infraccions lleus són sancionables amb una multa de 400 a 4.000 euros.

D’aquesta manera es vol garantir que les actituds incíviques d’algunes persones no afectin al benestar de la resta de ciutadans i de ciutadanes.

T'ha estat útil aquesta pàgina?

0
0