Català | Castellano RSS
Actualitat Notícies

Cercador

Menú

S´obre el termini per sol·licitar l´ajut de lloguer especial per a famílies amb dificultats econòmiques com a conseqüència de la Covid-19

20/05/2020

Benestar Social

Les famílies molletanes amb dificultats econòmiques sobrevingudes per la crisi sanitària ja poden sol·licitar, i fins al 30 de setembre, la nova línia d'ajuts de la Generalitat de Catalunya.

La sol·licitud s’ha de fer per via telemàtica al següent enllaç: https://web.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/22066_Ajuts_lloguer_Covid?category=74aba454-a82c-11e3-a972-000c29052e2c

Es tracta d'ajuts directes per pagar un màxim de 6 mensualitats de lloguer, des d’abril fins a setembre. 

Per accedir-hi calen dos requisits principals:

  • Estar a l’atur, haver patit un ERTO o una retallada de sou a conseqüència de la COVID-19, amb un topall de renda familiar i un lloguer no superior a 900€.
  • Que les despeses de lloguer i dels subministraments bàsics igualin o superin el 35% dels ingressos nets de la unitat familiar.

La Generalitat de Catalunya ha anunciat que els ajuts s'atorgaran per ordre d'arribada fins a exhaurir el pressupost.

El telèfon d’informació és el 900 922 841, i s’oferirà assessorament de 9h a 14h.

Mes informació a:

Informació: https://web.gencat.cat/ca/actualitat/detall/Ajuts-per-pagar-el-lloguer

Oficina Local d´Habitatge: borsahabitatge@molletvalles.cat

 

Informació necessària

Telèfons i aplicacions disponibles de la Generalitat de Catalunya

Centres d’Atenció Primària:

  • Can Pantiquet: 93 570 59 77
  • Plana Lledó: 93 579 83 83

      Es recomana trucar per telèfon abans de desplaçar-se al centre

Canals municipals

  • Whatsapp (per escrit): 683 553 250
  • Correu electrònic: ajuntament@molletvalles.cat
  • Canals d’informaió municipals habituals:

-       Twitter: @ajmollet

-       Facebook: ajuntamentmollet

-       Instagram: @viumollet

-       Web municipal: www.molletvalles.cat 

Oficina d’Atenció Ciutadana (atenció telefònica): 93 571 95 05, de 9 a 18 h, de dilluns a dijous, i de 9 a 15 h els divendres.

Serveis Social i Servei d’Atencio a la Dona: (atenció telefònica): 93 570 77 47 i 93 570 09 08 

Es poden fer tràmits on line les 24 h a travès de la seu electrònica: https://seuelectronica.molletvalles.cat

 

#EmQuedoAcasa  #MeQuedoenCasa 


Plaça Major 1 (Casa de la Vila), 08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Tel. 93 571 95 00 | © 2018 - Ajuntament de Mollet del Vallès