Inauguració de l'exposició "Res no és mesquí. Josep Guinovart i els poetes" https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Inauguració de l'exposició "Res no és mesquí. Josep Guinovart i els poetes"

Esta actividad ya ha finalizado

Inauguració de l'exposició "Res no és mesquí. Josep Guinovart i els poetes".

Horario: 20 h

Comissariada per Manel Guerrero, i amb el títol d'un dels poemes més coneguts de Joan Salvat-Papasseit, la mostra reuneix un conjunt d'obres que són testimoni del protagonisme de l'art poètica en la trajectòria plàstica de Guinovart.

L'autor, que estigué vinculat a Dau al Set en la dècada dels anys 40 i 50 del segle passat, va descobrir la força del gènere amb la lectura de poemaris de Federico García Lorca. El poeta granadí fou qui li va obrir el ulls respecte de les potencialitats del llenguatge poètic per a la creació plàstica.

Les creacions que conformen l'exposició procedeixen de la col·lecció de la Fundació Privada Espai Guinovart, d'Agramunt, i del Centre d'Obra Gràfica Josep Guinovart, de Barcelona.

Es pot visitar fins el 30 de novembre.