Concert de piano al cicle Sona Marineta proper divendres 27 de febrer a les 20 hores, La Marineta acull al pianista en un acte únic. El músic oferirà un concert, dividit en dos actes en el que s'inclouran peces de Claude Debussy, R. Schumann i Beethoven. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Concert de piano al cicle Sona Marineta

proper divendres 27 de febrer a les 20 hores, La Marineta acull al pianista en un acte únic. El músic oferirà un concert, dividit en dos actes en el que s'inclouran peces de Claude Debussy, R. Schumann i Beethoven.

Concert de piano al cicle Sona Marineta.

Wort va estudiar la carrera de Piano al conservatori Municipal de Barcelona i, fins a la data d'avui, ha obtingut diversos premis d'interpretació, entre ells el de Cincinnati (Ohio), el de Vilafranca i el de Ciutat de Berga. Abans, va acabar els Estudis Superiors en l'especialitat de composició i piano al Conservatori de Badalona. També va obtenir premis internacionals en aquesta modalitat (Marcelino Botón i el Premi Frederic Mompou)

L'artista es mou entre molts estils diferents, entre els quals abasta tant la música moderna com la clàssica. Ha gravat 30 CD's i ha col·laborat amb molts grups de música, tant de cambra com moderns.

Actualment és mestre de Piano a l'escola de música de Vallgorguina, poble on és resident.

Programa del concert

Primera part

Rêverie - Claude Debussy
Clair de Lune - Claude Debussy
Abaresque n1 - Claude Debussy
Children's corner (suite pour le piano) - Claude Debussy


Segona part

Arabeske - R. Schumann
Sonata Patética - L.V. Beethoven
 

Imágenes relacionadas

marineta-port.JPG
marineta-port.JPG

Etiquetas