Monràs demana el desdoblament i soterrament de la R3 al seu pas pel nucli urbà
L'alcalde i representants de la Xarxa C-17 es reunien dimecres al matí al Ministeri de Foment. En aquesta reunió es va arribar a l'acord per redactar un nou estudi informatiu per al desdoblament de la R3 al seu pas per Mollet. Josep Monràs també va demanar informació per conèixer exactament quins són els projectes de millora de l'estació de Mollet-Santa Rosa i Mollet-Sant Fost que va anunciar el Ministeri de Foment recentment.
L'alcalde, Josep Monràs juntament amb els alcaldes de Vic, Ripoll, Puigcerdà i Granollers es van reunir ahir al matí amb el secretari general d'Infraestructures del Ministeri de Foment, Manuel Niño González.
En aquesta trobada es va fer una previsió d'actuacions per al desdoblament parcial del tram Montcada-Vic. De moment s'ha previst la redacció d'un estudi informatiu en el cas del pas de la R3 per Mollet. En aquest sentit, l'alcalde va demanar al secretari general d'Infraestructures que compleixi el compromís adquirit amb l'Ajuntament l'any 2008 i "que aquest desdoblament vagi associat al soterrament dels 1,7 quilòmetres de via que travessen la ciutat, tot formant una barrera".
D?'ltra banda, l'alcalde va demanar informació més detallada respecte els projectes de millora de les dues estacions de rodalies de la ciutat que el Ministeri va anunciar recentment. En aquest sentit, Josep Monràs reclamava sobretot millores pel que fa a la accessibilitat i seguretat de les estacions a més de l'adaptació de les instal·lacions per a persones amb mobilitat reduïda.