Mollet present a l'acte d'homenatge dels republicans assassinats durant la dictadura de Franco
La presidenta del Parlament de Catalunya, Núria de Gispert i el president de l'Associació Pro Memòria als Immolats per la Libertat a Catalunya, el molletà Pere Fortuny han protagonitzat l'acte d'homenatge als republicans represaliats celebrat aquest migdia al Parlament de Catalunya. Acompanyant a Pere Fortuny també han assistit l'alcalde de la ciutat, Josep Monràs, el 1r Tinent d'alcalde, Joan Daví i el Síndic Personer, Vicenç Vilà.
El Parlament ha acollit aquest matí, l'acte d'homenatge als republicans represaliats pel franquisme amb una ofrena al monument als immolats per la llibertat de Catalunya al pati de la biblioteca; aquesta ofrena ha anat a càrrec de la presidenta del Parlament de Catalunya, Núria de Gispert i el president de l'Associació Pro Memòria als Immolats per la Llibertat a Catalunya, Pere Fortuny.
Després de l'ofrena floral a l'escultura 'La pietat', que és l'original en pedra de l'erigida al Fossar de la Pedrera, s'ha interpretat 'El cant dels ocells' a la guitarra i de Gispert i Fortuny s'han adreçat als assistents.
L'acte, que s'ha dut a terme amb motiu de 84è aniversari de la proclamació de la Segona República, pretén homenatjar els republicans assassinats durant la dictadura del general Franco. En aquesta ofrena floral han estat presents l'alcalde de la ciutat, Josep Monràs, el 1r Tinent d'alcalde, Joan Daví i el Síndic Personer, Vicenç Vilà a més de la taula del Parlament de Catalunya i representants de diverses formacions polítiques.