Noves oficines virtuals per fer tràmits sense desplaçar-se a l'Ajuntament Aquesta setmana s’han posat en funcionament les noves oficines virtuals de tràmits amb l’administració que permeten realitzar els principals tràmits amb l’administració sense haver de desplaçar-se fins l’Ajuntament i amb un horari més ampli. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Noves oficines virtuals per fer tràmits sense desplaçar-se a l'Ajuntament

Aquesta setmana s’han posat en funcionament les noves oficines virtuals de tràmits amb l’administració que permeten realitzar els principals tràmits amb l’administració sense haver de desplaçar-se fins l’Ajuntament i amb un horari més ampli.

Noves oficines virtuals per fer tràmits sense desplaçar-se a l'Ajuntament.
L'alcalde i el regidor de Tecnologies de la Comunicació utilitzen el nou caixer

L’Ajuntament de Mollet aposta per apropar cada vegada més l’administració a la ciutadania i, una de les maneres de fer-ho, és amb les noves tecnologies. Aquesta setmana es posen funcionament 3 quioscs o caixers que permeten realitzar tràmits online des de diferents equipaments.

Es tracta de tres oficines virtuals que trobareu a:
- Hospital de Mollet
- Centre d’Esport i Salut de Ca n’Arimon 
- Centre Cívic de Can Pantiquet

S’assemblen molt a un caixer electrònic amb pantalla tàctil i ens permeten realitzar els principals tràmits amb l’administració (certificats d’empadronament, demandes d’ús d’espais municipals, renovació del DNI, certificats d’obres, etc) de manera virtual i sense haver de desplaçar-se fins a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament. Per alguns d’aquests tràmits és imprescindible disposar del nou DNI electrònic, o bé d’un certificat digital (es poden demanar a l’OAC).

A banda dels tràmits amb l’Ajuntament, les oficines electròniques també  inclouen la possibilitat de realitzar tràmits online amb altres administracions com la Generalitat de Catalunya, l‘Institut Català de la Salut (permet, per exemple, demanar hora al metge a través d’aquest sistema) i els diferents ministeris de l’estat.

Les oficines virtuals s’han instal•lat en equipaments públics situats en tres punts força allunyats de l’Ajuntament, ja que l’objectiu és apropar l’administració a la ciutadania i evitar llargs desplaçaments fins a l’edifici consistorial. Al mateix temps, aquestes oficines es poden utilitzar en horari molt més ampli, ja que sobretot l’Hospital i Ca n’Arimon estan oberts al públic moltes més hores que l’Oficina d’Atenció Ciutadana  de la Casa de la Vila.

Imágenes relacionadas

L'alcalde i el regidor de Tecnologies de la Comunicació utilitzen el nou caixer
L'alcalde i el regidor de Tecnologies de la Comunicació utilitzen el nou caixer

Etiquetas