L'Ajuntament de Mollet es solidaritza amb París L'Ajuntament de Mollet del Vallès va convocar ahir al vespre un minut de silenci en record de les víctimes dels atemptats de París del passat divendres i en solidaritat amb el poble francès. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Ajuntament de Mollet es solidaritza amb París

L'Ajuntament de Mollet del Vallès va convocar ahir al vespre un minut de silenci en record de les víctimes dels atemptats de París del passat divendres i en solidaritat amb el poble francès.

L'Ajuntament de Mollet es solidaritza amb París .

Nombroses persones s'han aplegat aquest dilluns a les set de la tarda davant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès per fer un minut de silenci com a mostra de rebuig als atemptats de París i per expressar el seu condol i la seva solidaritat amb les víctimes i familiars així com amb tots els ciutadans i ciutadanes de la capital francesa.

La concentració institucional i ciutadana ha estat encapçalada per l'alcalde de Mollet, Josep Monràs, i pels regidors de tots els grups municipals amb representació al consistori.

Des de dissabte, l'endemà dels fets, les banderes de l'Ajuntament onegen a mig pal com a mostra de dol pels atemptats terroristes viscuts a la capital francesa. 

 

Imágenes relacionadas

Imatge1
Imatge1

Etiquetas