Jornada sobre la convivència a Mollet Aquest dijous 7 de juliol, l'Institut Aiguaviva acollirà la jornada La Ciutat de Tothom que organitza el Síndic Personer de Mollet. L'objectiu és reflexionar sobre la convivència a Mollet del Vallès i debatre les pautes i les actituds que ajuden a tenir un bon clima de relació en el marc de la ciutat. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Jornada sobre la convivència a Mollet

Aquest dijous 7 de juliol, l'Institut Aiguaviva acollirà la jornada La Ciutat de Tothom que organitza el Síndic Personer de Mollet. L'objectiu és reflexionar sobre la convivència a Mollet del Vallès i debatre les pautes i les actituds que ajuden a tenir un bon clima de relació en el marc de la ciutat.

Jornada sobre la convivència a Mollet.

La jornada també pretén analitzar com conviuen les diferents cultures a Mollet, l'abast de l'impacte de la crisi econòmica a les manifestacions culturals i religioses, com afecten els rumors al clima de convivència o quins són els factors que provoquen el sorgiment d'aquests rumors.

A les 18 hores l'alcalde de Mollet Josep Monràs i el Síndic Personer, Lluís Martínez Camps inauguraran la jornada.

Acte seguit hi hauran dues taules rodones entorn a Els rumors i la convivència i Convivència religiosa a la ciutat.
 

Etiquetas