Inauguració d'una nova intervenció a l’Aparador del Museu Abelló: La formació d’un museu https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Inauguració d'una nova intervenció a l’Aparador del Museu Abelló: La formació d’un museu

Esta actividad ya ha finalizado

Inauguració d'una nova intervenció a l’Aparador del Museu Abelló: La formació d’un museu.

Horario: 20 h

La intervenció, de Mireia C. Saladrigues, porta per títol La formació d’un museu i forma part del cicle De com convertir un museu en arena, a càrrec d’Oriol Fontdevila. Estarà exposada a l’Aparador fins al 3 de març de 2013.

Els museus acostumen a mostrar relats sobre la història de certs objectes, però és poc usual que en els seus espais també es deixi rastre de la seva formació. La proposta de Mireia c. Saladrigues és aproximar-nos a les condicions que van permetre la formació del Museu Joan Abelló, així com els efectes que aquesta institució ha desencadenat a nivell econòmic, urbanístic, polític, social i simbòlic.

Imágenes relacionadas

ObresMuseu.JPG
ObresMuseu.JPG

Etiquetas