L'Ajuntament participa al curs "Biophilic cities: regenerar la ciutat amb la renaturalització" L'Ajuntament de Mollet ha participat al curs "Biophilic cities: regenerar amb la renaturalització. Estratègies, eines i gestió per la biociutat". El curs l'organitza el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo - Centre Ernest Lluch. En aquest curs, el consistori molletà ha presentat el seu model de sostenibilitat i creixement verd amb l'aval que l'atorga l'obtenció de l"European Green Leaf 2015". https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Ajuntament participa al curs "Biophilic cities: regenerar la ciutat amb la renaturalització"

L'Ajuntament de Mollet ha participat al curs "Biophilic cities: regenerar amb la renaturalització. Estratègies, eines i gestió per la biociutat". El curs l'organitza el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo - Centre Ernest Lluch. En aquest curs, el consistori molletà ha presentat el seu model de sostenibilitat i creixement verd amb l'aval que l'atorga l'obtenció de l"European Green Leaf 2015".

L'Ajuntament participa al curs "Biophilic cities: regenerar la ciutat amb la renaturalització" .

L'objectiu del curs ha estat aprofundir en les investigacions i els projectes urbano - ecològics que s'estan desenvolupant en diferents contextos urbans, com és el cas de Mollet del Vallès.

El programa s'ha centrat en quatre eixos: hàbitats, l'ambient, la salut i la història de la regeneració de la natura en la ciutat.

L'aportació de l'Ajuntament de Mollet ha estat donar a conèixer la seva experiència en biodiversitat, paisatge i projecte de ciutat després de l'aplicació d'un seguit de polítiques adreçades a la sostenibilitat, a l'ús racional dels recursos i al creixement verd. Un compromís que li ha estat reconegut per la Unió Europea al rebre el guardó "European Green Leaf 2015" que converteix Mollet del Vallès en capital verda europea.  
 

Imágenes relacionadas

Imatge1
Imatge1

Etiquetas