L'Ajuntament participa al curs "Biophilic cities: regenerar la ciutat amb la renaturalització"
L'Ajuntament de Mollet ha participat al curs "Biophilic cities: regenerar amb la renaturalització. Estratègies, eines i gestió per la biociutat". El curs l'organitza el Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo - Centre Ernest Lluch. En aquest curs, el consistori molletà ha presentat el seu model de sostenibilitat i creixement verd amb l'aval que l'atorga l'obtenció de l"European Green Leaf 2015".
L'objectiu del curs ha estat aprofundir en les investigacions i els projectes urbano - ecològics que s'estan desenvolupant en diferents contextos urbans, com és el cas de Mollet del Vallès.
El programa s'ha centrat en quatre eixos: hàbitats, l'ambient, la salut i la història de la regeneració de la natura en la ciutat.
L'aportació de l'Ajuntament de Mollet ha estat donar a conèixer la seva experiència en biodiversitat, paisatge i projecte de ciutat després de l'aplicació d'un seguit de polítiques adreçades a la sostenibilitat, a l'ús racional dels recursos i al creixement verd. Un compromís que li ha estat reconegut per la Unió Europea al rebre el guardó "European Green Leaf 2015" que converteix Mollet del Vallès en capital verda europea.