Presentació del llibre "Un crim imperfecte", de Teresa Solana https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Presentació del llibre "Un crim imperfecte", de Teresa Solana

Esta actividad ya ha finalizado

Presentació del llibre "Un crim imperfecte", de Teresa Solana.

Horario: 15 h

Teresa Solana ens presentarà la novel·a Un crim imperfecte, a la Biblioteca Can Mulà, una novel·la plena d’intriga que ha llegit l’alumnat dels cursos de català per a adults de nivell intermedi i suficiència. L’acte, que ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Biblioteca Can Mulà i la Institució de les Lletres Catalanes, és obert a tota la població. Us fem cinc cèntims de la novel·la i us convidem a reservar-vos aquesta data.

L’Eduard i el Borja són bessons, no s’assemblen de res i fa quinze anys que no es veuen. Tot i amb això, decideixen associar-se per muntar una agència d’assessorament ben peculiar. En Lluís Font, diputat i aspirant a la presidència de la Generalitat, els demana que investiguin un misteriós retrat a l’oli de la seva dona. Tot i que no tenen cap experiència com a detectius, els germans accepten el cas, sense imaginar que la seva incompetència els portarà enfrontar-se a un assassinat estrany i refinat que té com a principals sospitosos certs membres de les classes benestants barcelonines.
 

Imágenes relacionadas

teresa-solana-.jpg
teresa-solana-.jpg

Etiquetas