Nadal 2017:Teatre a Can Gomà: "There was a Fiesta" amb La Copla de Wisconsin https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Nadal 2017:Teatre a Can Gomà: "There was a Fiesta" amb La Copla de Wisconsin

Esta actividad ya ha finalizado

Nadal 2017:Teatre a Can Gomà: "There was a Fiesta" amb La Copla de Wisconsin.

Horario: 21 h

Venda anticipada al Centre Cultural La Marineta. Entrada anticipada 10 euros. Taquilla mateix dia, a les 20 hores 12 euros Prenent com a fil conductor les cançons de l'únic concert que Patty Lemon i Martin Bennet van oferir al mític Carnegie Hall de Nova York l'any 1959, There was a Fiesta! explica la rocambolesca història d'aquesta parella. Una cantant andalusa i un cantant català que es va conèixer a la Barcelona dels anys 40 i que van acabar jugant un paper determinant en el desenvolupament de la música moderna. Dos cantants de jazz oblidats als marges de la història musical del nostre país que van a estar a punt de triomfar a la industria discográfica nord-americana.

Imágenes relacionadas

there-whas-a-fiesta-port.jpg
there-whas-a-fiesta-port.jpg

Etiquetas