Uns 500 nens i nenes han participat a les Jornades de Primària d’Iniciació al Tennis
Entre dimecres i dijous, 489 nens i nenes de 3r de primària de les escoles de Mollet han participat en la Jornada Esportiva de Primària d’Iniciació al Tennis, organitzada per l’Ajuntament.
Les instal·lacions del Club Tennis Mollet El Calderí han acollit aquestes jornades que organitza l’Ajuntament de Mollet per tal d’iniciar els nens i nenes en diferents esports, aquesta vegada al tennis. Els nens i les nenes han participat en diferents proves o estacions esportives, totes elles relacionades amb el tennis.
Cada curs, l’Ajuntament de Mollet organitza diferents jornades esportives adreçades a l’alumnat de primària amb l’objectiu de fomentar la participació i la relació entre les diferents escoles de Mollet mitjançant l’esport. Aquestes trobades es programen d’acord amb els continguts i els objectius del programa d’educació física de cada curs. El curs passat, es van organitzar 4 jornades de primària diferents (tennis, atletisme, cursa d’orientació i esports alternatius), amb una participació total de 2.387 nens i nenes.