Jornada d’intercanvi d’experiències d’ensenyament amb alumnat de Necessitats Educatives Especials Els passats dies 1 i 2 de juliol, va tenir lloc la I Jornada d’intercanvi d’experiències a la sala d’actes de l’Institut Aiguaviva de Mollet, on diferents escoles del Vallès han compartit bones pràctiques educatives adreçades a l’alumnat amb necessitats educatives especials. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Jornada d’intercanvi d’experiències d’ensenyament amb alumnat de Necessitats Educatives Especials

Els passats dies 1 i 2 de juliol, va tenir lloc la I Jornada d’intercanvi d’experiències a la sala d’actes de l’Institut Aiguaviva de Mollet, on diferents escoles del Vallès han compartit bones pràctiques educatives adreçades a l’alumnat amb necessitats educatives especials.

Jornada d’intercanvi d’experiències d’ensenyament amb alumnat de Necessitats Educatives Especials.
Material presentat a la Jornada

La inauguració ha anat a càrrec de la regidora d’Educació Alicia Dominguez i el delegat territorial de la Generalitat, director dels Serveis Territorials del Maresme-Vallès Oriental.

La Jornada d’intercanvi d’experiències s’ha fet a la sala d’actes de l’Institut Aiguaviva de Mollet dilluns i dimarts passat. Diverses escoles i IES de Mollet i dels voltants que tracten amb alumnes d’educació especial han explicat experiències i pràctiques educatives per afavorir la inclusió de tot l’alumnat però molt especialment d’aquells que tenen barreres en l’aprenentatge i la participació i per donar millor resposta a les seves necessitats i als seus interessos. El títol d’una de les xerrades, Aprenem gaudint, ja ens mostra que l’objectiu principal és atraure l’atenció de l’alumne el màxim de temps possible d’una manera vivencial i propera als seus interessos.

En el marc de les activitats que s’han organitzat en aquesta jornada, s’han tractat temes com l’ensenyament de les matemàtiques mitjançant els euros, les noves tecnologies aplicades a l’ensenyament adaptat i l’ensenyament multinivell. Els assistents a aquestes jornades s’han mostrat molt interessats en el tema i han sortit força satisfets.

Imágenes relacionadas

Material presentat a la Jornada
Material presentat a la Jornada

Etiquetas